tisdag 10 augusti 2010

Nya säkerhetsögon

Jag har köpt hem lite nya ögon. Bl a har jag vita 12mm igen, de har varit slut en längre tid. Jag har nu alla 9mm som jag brukar ha i lager, förutom de rosa-röda, som var slut igen hos min leverantör. De finns dock i andra storlekar.

Jag har även tagit hem några fler färger på 9mm kattögon, klargrön, klargul och klarorange. Ögon det nästan lyser om :-)

Jag har tyvärr glömt min överföringssladd till kameran på semestern, så det finns inga bilder på de nya ögonen ännu. men jag lägger upp bilder så snart jag kan.

Som vanligt har jag många färger och storlekar att välja emellan, men inte så många par av varje. Så ibland tar en viss färg slut ganska snabbt. Följ länken nedan så hittar du en lista på alla ögon jag har i lager för tillfället. Den listan uppdaterar jag regelbundet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar